Analiza rynku
– mięso w polskich social mediach
Kluczowe wątki w branży (24-30 września)
Ceny tuczników wciąż spadają Największe zainteresowanie wzbudziły publikacje na temat niskich cen trzody chlewnej, które wywołały dużą aktywność...
Kluczowe wątki w branży (17-23 września)
Świnie z Danii zalewają Polskę Największe poruszenie wśród czytelników internetowej prasy rolniczej wywołał artykuł o skutkach importu duńskiej...
Kluczowe wątki w branży (10-16 września)
Eksport polskiego drobiu do Chin W ostatnich dniach wysoką widoczność w mediach krajowych utrzymywały informacje o wznowieniu eksportu polskiego...
Kluczowe wątki w branży (3-9 września)
Umowa z Mercosur Zatwierdzenie umowy handlowej z Mercosurem przez Komisję Europejską stało się jednym z głównych tematów w polskim sektorze...
Kluczowe wątki w branży (27 sierpnia – 2 września)
Ukraińskie przedsiębiorstwo MHP W przekazie dot. sektora drobiarskiego najbardziej zasięgowe były publikacje o rozwoju ukraińskiego...
Kluczowe wątki w branży (20-26 sierpnia)
Rzekomy pomór drobiu i rozwój sektora drobiarskiego Największą uwagę w badanym okresie przyciągnęły informacje o rzekomym pomorze drobiu na fermie w...
Jak Polacy angażują się w tematy rolnicze? (20-26 sierpnia)
W ciągu ostatniego tygodnia zasięg dyskusji na temat rolnictwa w internecie spadł (w porównaniu do poprzedniego tygodnia), docierając do mniejszej...
Drób na czele polskich social mediów (20–26 sierpnia)
W ciągu ostatniego tygodnia w przestrzeni polskich social mediów wyróżniały sie wzmianki o drobiu i wieprzowinie. Drób cieszy się największym...
Wieprzowina na szczycie polskich social mediów (13 sierpnia – 19 sierpnia)
W ciągu ostatniego tygodnia wzmianki o poszczególnych rodzajach mięsa osiągnęły wysoki poziom zasięgu w polskim internecie. Największą liczbę...