W ciągu ostatniego tygodnia zasięg dyskusji na temat rolnictwa w internecie spadł (w porównaniu do poprzedniego tygodnia), docierając do mniejszej liczby użytkowników. Około 1,93% internautów w Polsce mogło być zaangażowanych w tematy związane z rolnictwem, co przełożyło się na 579,8 tys. interakcji, zakładając, że każda pochodziła od innego użytkownika.
Dyskusje skupiały się głównie na negatywnych emocjach, takich jak frustracja, niezadowolenie i irytacja. Debata była głęboko spolaryzowana, a negatywne emocje dodatkowo zaostrzały się pod wpływem podziałów politycznych.
W przestrzeni social media ukazało się ponad 48,9 tys. wzmianek.
Wzmianki to suma wszystkich wypowiedzi w dyskusji oraz treści główne (oryginalne wpisy, pierwsze publikacje).
Dodatkowo możemy wyróżnić ok. 3,8 tys. artykułów w portalach internetowych.
Liczba publikacji redakcyjnych (materiałów prasowych), które ukazały się w prasie lokalnej online (monitorowane osobno).
Zasięg treści dotyczących polskiego rolnictwa wyniósł 16,5 mln.
Zasięg to suma potencjalnych możliwych wyświetleń treści, które ukazały się w całej dyskusji.
Internauci zostawili po sobie ok 579,8 tys. interakcji.
Reakcje, komentarze i udostępnienia, czyli cała aktywność internautów w obrębie badanych treści.
Średnio około 1,93% internautów było zaangażowanych w tematykę rolniczą.
W odniesieniu do liczby potencjalnych odbiorców.
Treści związane z tematyką rolną dotarły do 53,2% internautów w Polsce.
Szacunki te oparto na danych o liczbie użytkowników internetu w Polsce, która według raportów Głównego Urzędu Statystycznego i źródeł branżowych w 2024 roku wynosiła około 31 milionów osób.
Analiza wykonana przez IBIMS Green.