Jak Polacy angażują się w tematy rolnicze? (20-26 sierpnia)

Kategoria: Analizy
29 sie, 2025

W ciągu ostatniego tygodnia zasięg dyskusji na temat rolnictwa w internecie spadł (w porównaniu do poprzedniego tygodnia), docierając do mniejszej liczby użytkowników. Około 1,93% internautów w Polsce mogło być zaangażowanych w tematy związane z rolnictwem, co przełożyło się na 579,8 tys. interakcji, zakładając, że każda pochodziła od innego użytkownika.

Dyskusje skupiały się głównie na negatywnych emocjach, takich jak frustracja, niezadowolenie i irytacja. Debata była głęboko spolaryzowana, a negatywne emocje dodatkowo zaostrzały się pod wpływem podziałów politycznych.

Wzmianki to suma wszystkich wypowiedzi w dyskusji oraz treści główne (oryginalne wpisy, pierwsze publikacje). 

Liczba publikacji redakcyjnych (materiałów prasowych), które ukazały się w prasie lokalnej online (monitorowane osobno). 

Zasięg to suma potencjalnych możliwych wyświetleń treści, które ukazały się w całej dyskusji. 

Reakcje, komentarze i udostępnienia, czyli cała aktywność internautów w obrębie badanych treści. 

W odniesieniu do liczby potencjalnych odbiorców. 

Szacunki te oparto na danych o liczbie użytkowników internetu w Polsce, która według raportów Głównego Urzędu Statystycznego i źródeł branżowych w 2024 roku wynosiła około 31 milionów osób.

Analiza wykonana przez IBIMS Green.